"دوره 0 تا 120 هزینه های قابل قبول مالیاتی"
آنالیز کامل مواد ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون مالیاتهای مستقیم + بررسی بخشنامه ها + انتقال تجربیات یک مشاور در جلسات رسیدگی
مدت دوره : 12 ساعت ویدئوی آموزشی ضبط شده + پشتیبانی آموزشی
سطح دوره : از متوسط تا پیشرفته
مدرس : علیرضا محمدی
هزینه سرمایه گذاری در دوره : 600 هزار تومان
نحوه برگزاری : ویدئوهای ضبط شده با دسترسی همیشگی
پشتیبانی : از طریق تیکت در پنل کاربری مهارت آموز
- هزینه های قابل قبول مالیاتی چیست؟
- مزایای این دوره
- این دوره مناسب چه کسانی است؟
- اگه جواب این سوالات رو میخوای این دوره برای شماست؟
- نظرات شرکت کنندگان
مزایای این دوره:
آموزش به همراه مطالعه موارد واقعی و مثال
ارتقای دانش حسابداری مالیاتی
توانایی تشخیص و انتخاب بهترین راهکارها در بهینهسازی هزینههای قابل قبول مالیاتی
افزایش توانایی در توصیه به مشتریان و کسب و کارها در مورد بهینهسازی مالیاتها
جهت اشتغال در حوزه حسابداری هزینه ها و تنخواه
این دوره مناسب چه کسانی است؟
- حسابداران و کارشناسان مالی
- کارکنان و مدیران مالی
- کارآفرینان و مدیران کسب و کار
اگه جواب این سوالات رو میخواید این دوره برای شماست؟
- هزینه هایی که ثبت میکنم برای پذیرش از طرف ممیز مالیاتی باید چه شرایطی داشته باشه؟
- آیا ثبت هزینه ها حد نصاب داره؟
- نحوه ثبت هزینه ها چطور میتونه برای حفظ منافع کسب و کاری که داخلش هستم کمک کننده باشه؟
نظرات شرکت کنندگان این دوره:
ابراهیم استادی - اسلامشهر
بیتا رستخیز - تهران
هاجر مرادزاده - رشت
حمید جمنژاد - فارس
محمد افتخاری - البرز
امیر لطفالهی - تهران
هزینه های قابل قبول مالیاتی چیست؟
چطور از جریمه ها و افزایش مالیاتی که ممیز روی اظهارنامه اعمال میکنه جون سالم به در ببریم؟
یادگیری استراتژی استفاده از دانش هزینه های قابل قبول مالیاتی میتواند به شما کمک کند تا هزینههای مالیاتی خود را به حداقل برسانید و درآمد نهایی را افزایش دهید.
هزینه های قابل قبول، هزینه هایی هستند که در زمان رسیدگی مالیاتی توسط کارشناسان مالیاتی مورد قبول واقع می شوند وهزینه های غیر قابل قبول، هزینه هایی هستند که مورد قبول کارشناسان مالیاتی قرار نمی گیرند و اصطلاحا رد می شوند و مبلغ آنها از درآمد مودیان مالیاتی کسر نمی شود.
در واقع هزینههای قابل قبول مالیاتی، هزینههایی هستند که شما به عنوان یک فرد یا یک شرکت میتوانید آنها را از درآمد خود کسر کنید تا مبلغ مالیات قابل پرداخت خود را کاهش دهید. بهعنوان مثال:
- هزینههای تجاری: هزینههای مرتبط با کسب و کار شما مانند اجاره مکان، حقوق و دستمزد کارکنان، خرید کالاها و مواد اولیه و ...
- هزینههای حرفهای: هزینههای مربوط به توسعه شخصی و حرفهای مانند دورههای آموزشی و کتاب.
- هزینههای حمل و نقل: هزینههای مربوط به مسافرت و حمل و نقل مرتبط با کسب و کار.
- هزینههای پزشکی: هزینههای درمانی، بهداشتی و بیمه های درمانی.
- هزینههای سرمایهگذاری: هزینههای مرتبط با سرمایهگذاری در پروژهها و امور مالی.
در این دوره 0 تا 120 هزینه های قابل قبول مالیاتی به همراه مثال آموزش داده شده است.
سوالات متداول:
دوره های مرتبط
آموزش جامع سامانه مودیان
جزئیات محصول : نوع آموزش : دانلودی – ویدئوهای آموزشی ضبط شده با دسترسی دائمی به فایل ها تعداد جلسات…
دوره 0 تا 100 اظهارنامه اشخاص حقوقی
در این دوره چه آموزش داده می شود؟ بعد از دیدن این آموزش میتوانید وارد هر شرکتی شوید و فارغ…
نظرات
600,000 تومان
علیرضا محمدی
مشاور مالی عملیاتی مدیران صنایععلیرضا محمدی مدرس دوره های مالی ، مالیاتی